środa, 11 września 2013

Problemy `techniczne `

Witam tu Alexa z powodu technicznego bloga może nie będzie postów Victoria nie może się zalogować . Dziękuję za Uwagę :- )

wtorek, 3 września 2013

Spotkanka :)

Heii przepraszam ze długo nie dodawałam postów ale mi internet padł :) a więc dziś pościk z seri spotkanka a te spotkanko odbyło się z Madzią i Karinką na skate- parku w środę . W tym tygodniu możecie spodziewać się dużo postów które miały być dodane wcześniej teraz już kończę a tu macie fotki . *-*











My .. <3

wtorek, 27 sierpnia 2013

Hej bardzo wam dziękuje gdyż mam już 1135 wejść :D na prawdę wielkie dzięki kochani , Dzisiaj chciałam szczególnie w tym poście podziękować Wiktorii która do mnie napisała :  że wchodzi na mojego bloga i na prawdę  z przyjemnością go czyta :) właśnie takie osoby jak ona dają mi więcej motywacji na prowadzenie tego bloga :D Jeszcze raz dziękuje <3 A to zdjęcie specjalnie dla Wiktorii :)





poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Grilowanie *-*

Heii przepraszam że długo nie pisałam ale nie miałam czasu dziś post o grilowaniu ponieważ przez cały weekend grilowałam  .W Piątek była u mnie ciocia w odwiedziny i z tej okazji moi rodzice zrobili grila było super , do czasu gdy o 21:00 zachciało mi się poskakać na trampolinie i  delikatnie skręciłam kostkę :(  . Gril trwał do 23:00 :D . Następnego dnia w Sobotę Pojechałam do mojej drugiej cioci do Bogatego gdzie nocowałam  i ona też zrobiła grila :D było na prawdę fajnie . To wszystko tu macie focie :) pa pa     
   

Lokuś <3

 
 Focie z Aleksem

Powrót do domu :) to wszystkie fotki pa pa <

czwartek, 22 sierpnia 2013

Paznoketki *-*

Hej dziś post jak zrobić ładne , zdrowe paznokcie które można wykorzystać gdy paznokcie odpoczywają od lakierów lub gdy chcemy zrobić delikatne paznokcie więc zaczynamy ....

1.zmywamy stary lakier , potem nakładamy pastę  wybielającą  w niewielkiej ilości .która usunie żółte zabarwienie na paznokciach, trzymamy ją 2/3min.   :) Najlepsza pasta to Blenda-med Max White One ..
Tak wyglądają po wybieleniu :D
2.Następnie bierzemy "ostrzejszy" pilniczek i kształtujemy paznokcie oraz delikatnie piłujemy ..
3.Potem bierzemy gładki pilniczek i gładzimy paznokcie , wtedy wyglądają ładniej  i lepiej się nakłada lakier ..  :)

4. A teraz myjemy ręce , porządnie wycieramy i nakładamy lakier. Ten na zdjęciu to odżywka bezbarwna  ze złotymi drobinkami :)

4.Teraz czekamy aż lakier wyschnie i wcieramy w paznokcie i ręce  "krem do rąk"  No i  koniec .
 przepraszam że nie widać drobinek ale światło tak padło :)
Tak wygląda efekt końcowy :)  Pa pa <3

wtorek, 20 sierpnia 2013

Spotkanko :)

Heii więc znowu post z seri  "Spotkania" często możecie się spodziewać takich postów  :)  A więc zaczynamy , Dziś po południu byłam u Kariny bardzo nam się nudziło więc poszłyśmy na spacerek :D a przy okazji porobiłyśmy sobie zdjęcia które możecie podziwiać pod spodem  <3 To wszystko pa pa .









 Aloha <3



niedziela, 18 sierpnia 2013

Weekend *-*

Hej przepraszam że długo nie pisałam postów ale nie  miałam zbyt  dużo czasu , więc dlatego teraz piszę ten post :) Jak spędziliście weekend ? bo ja świetnie nie wychodziłam nigdzie ale za to spędziłam miły czas relaksując się,   jedząc deserki i skakać na trampolinie  :D  Tu macie fotki które zrobił mi mój brat . ..  I jeszcze tylko chciałam dodać że niedługo możecie spodziewać się filmiku :)  i post podsumowującego  całe wakacje *-* to wszystko na dziś pa pa pa pa pa ..